menu sluit menu

Deinze Yacht Club

Adres: DEINZE YACHT CLUB, Lucien Matthyslaan 13, 9800 Deinze.
Coördinaten: 50°58’41.12″N 3°31’24.20″O

Met de boot, komende vanuit Gent via de Leie.
Vanaf de sluis in Astene is het nog ongeveer 30 minuten varen. Je passeert dan eerst de Tolpoortbrug en na 500m heb je de Sint-Martinus brug. Net na deze brug zie je, aan stuurboord zijde, Deinze Yacht Club.

Met de boot, komende via het kanaal van schipdonk
Op het einde van het kanaal heb je de Leie, als je daar links de Leie opvaart richting Deinze, heb je na ongeveer 700m aan bakboord zijde Deinze Yacht Club.

Met de wagen
Met de wagen komende van E17 neem je richting Deinze. Aan het 3de kruispunt met lichten sla je vervolgens links af. Deze baan volg je tot aan het eerste rondpunt. Hien neem je de 2de afslag, dit is richting Aalter. Aan de volgende lichten sla je rechts af en onmiddelijk de eerste straat rechts. Dit is de Lucien Matthyslaan. Na 500m bereik je DYC.